> သီဟသူ [dot] blogspot [dot] com: ချာတိတ်ဘဝ-၆

Mar 27, 2015

ချာတိတ်ဘဝ-၆

ဆူးလေဘုရားအနီး
မဟာဗန္ဓုလပန်းခြံနားက
စားသောက်ဆိုင်လေးထဲမှာ
ပထမဆုံး ဘီယာတစ်ကျိုက်ကို
"စ"သောက်ဖြစ်တော့ "ခါးလိုက်တာ"
လို့ သောက်ပြီးပြီးချင်း ခွက်ကို စားပွဲပေါ်ချ
ပြောမိတော့ ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်း
ပြုံးပြုံးကြီးနဲ့ ကျွန်တော့်ခွက်ကို
ယူ"ရှင်း"လိုက်လေရဲ့။
ကျွန်တော်ကတော့
အမြည်း ကန်စွန်းရွက်ကြော်ကိုပဲ ဆက်မြည်းခဲ့။

အခု၊ ဆယ်စုနှစ်တစ်ခုအကြာမှာ
ကျွန်တော့်လျှာဟာ အရသာခံနိုင်စွမ်း
ဖွံ့ဖြိုးလာခဲ့၊ ခါးသက်မှု ချိုမြိန်မှု
ဆိုတာ ပုဂ္ဂလိကရွေးချက်မှုသက်သက်သာဖြစ်ကြောင်း
ကိုယ်သိ သိ။ နောက်ထပ်အကြိမ်ကြိမ်
ကူးလို့ရနိုင်တဲ့ အမျိုးမျိုးသော ဘီယာမြစ်ထဲ
ကျွန်တော်၊ ဆူးလေဘုရားအနီး
မဟာဗန္ဓုလပန်းခြံနားမှာ ရှိခဲ့ဖူးတဲ့
စားသောက်ဆိုင်လေးထဲက နေ့လည်ခင်းကို
ပြန်လည်
ရှာဖွေနေ။ ။

သီဟသူ
၁၉/၀၃/၂၀၁၅

No comments:

Post a Comment